Certyfikat Edukacyjny

Dla szpitali:

Warunkiem uzyskania Certyfikatu dla placówki medycznej jest ukończenie Szkolenia elearningowe „Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem”, przez 75% całego personelu mającego kontakt z pacjentem.

Program kursu

Certyfikat przyznawany jest na okres 1 roku.

Dla szpitali, przychodni POZ i AOS:

Warunkiem uzyskania Certyfikatu dla placówki medycznej jest ukończenie pakietu szkoleń elearningowych „Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem” + „Teleporada”, przez 75% całego personelu mającego kontakt z pacjentem.

Program kursu

Certyfikat przyznawany jest na okres 1 roku.

WAŻNE!
W ciągu 3 miesięcy od daty podpisania zamówienia gwarantujemy bezpłatne przeszkolenie nowego personelu stanowiącego 10% liczby dla której szkolenie zostało zakupione .

Aby przedłużyć ważność certyfikatu wystarczy w ciągu następnego roku przeszkolić 75% NOWEGO PERSONELU.

Projekt skierowany do szpitali

Aby uzyskać certyfikat „Dobre relacje z pacjentem” placówka lecznicza musi spełnić następujące warunki:

Regulamin Certyfikatu

  • Organizatorem programu certyfikacji jest firma Next Medica Sp. z o.o. Zasady Przyznania Certyfikatu zostały zatwierdzone przez Kapitułę Ekspertów Programu.
  • Do programu może przystąpić każda placówka lecznicza (cała placówka lub jej wydzielony organizacyjnie oddział), której podstawowym zadaniem jest leczenie i opieka na pacjentami.
  • Przystąpienie do programu jest dobrowolne i wiąże się ze spełnianiem przez placówkę medyczną następujących kryteriów:
    • Minimum 75% lekarzy i pielęgniarek/rzy zatrudnionych w placówce leczniczej (bez względu na formę zatrudnienia) ukończyła z wynikiem pozytywnym kurs e-learning „Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem”.
    • Placówka lecznicza zapewnia cykliczne szkolenia warsztatowe personelu medycznego z symulacją postępowania w trudnych sytuacjach. Prowadzenie warsztatów jest udokumentowane i uwzględnia program warsztatów oraz listę uczestników.
    • Personel medyczny placówki bierze udział w analizowaniu wyników monitorowania opinii pacjentów na temat responsywności personelu medycznego na psychologiczne potrzeby pacjenta.
    • Placówka lecznicza w miejscach widocznych dla pacjentów informuje o przystąpieniu placówki do programu korzystając z dostarczonych przez Organizatora materiałów informacyjnych.
  • Certyfikat przyznawany jest każdorazowo na okres 3 lat na pisemny wniosek placówki leczniczej.
  • Certyfikat jest przyznawany przez Organizatora po uzyskaniu akceptacji przez minimum 3 członków Kapituły Ekspertów.
  • Organizator i Kapituła Ekspertów może wycofać certyfikat, jeśli stwierdzi naruszenie przez jednostkę kryteriów wymienionych w pkt. 3.

Kapituła Certyfikatu

prof. dr hab. n. med.

Marcin Wojnar

Psychiatra
Przewodniczący Kapituły

prof. dr hab. n. med.

Grzegorz Opolski

Kardiolog

prof. dr hab.

Jan Czesław Czabała

Psycholog kliniczny

dr n. med.

Jerzy Kulikowski

Chirurg

mgr

Dorota Minta

Psycholog, Psychoterapeuta

Placówki, które otrzymały Certyfikat „Dobre relacje z pacjentem”:

 L.p.   
Nazwa placówki                                                                                                                                                                               
Miasto                 
Data ważności    
1
Szpital św. Rocha w Ozimku
Ozimek
10.10.2020
2
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Wrocław
02.12.2020
3
Specjalistyczny Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego "Górka" im. dr Szymona Starkiewicza w Busku-Zdroju
Busko-Zdrój
06.12.2020
4
Szpital Powiatowy im. Św. Maksymiliana w Oświęcimiu
Oświęcim
03.07.2021
5
Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka w Warszawie   
Warszawa
29.07.2021
6
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie   
Iława
25.10.2021
7
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
Kędzierzyn Koźle
11.02.2022
8
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie
Warszawa
19.12.2025
9
Kliniczne Centrum Ginekologii Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Opole
25.09.2022
10
Szpital powiatowy w Chrzanowie
Chrzanów
21.06.2024
11
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Zgierz
30.06.2023

Placówki, który otrzymały Certyfikat Edukacyjny „Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem”:

 L.p.   
Nazwa placówki                                                                                                                                                                               
Miasto                 
Data ważności    
1
Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Sopot
02.12.2023
2
Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie
Warszawa
12.12.2023
3
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie
Lublin
08.03.2024
4
Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc
Rabka-Zdrój
10.07.2024
5
NZOZ Poradnia Lekarza Rodzinnego Pro Familiae G.A.Warlewscy Spółka Partnerska w Jastrzębie-Zdrój
Jastrzębie-Zdrój
25.08.2024
6
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy
Bydgoszcz
18.09.2024
7
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Szczecin
26.09.2024
8
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku sp. z o.o.
Słupsk
03.10.2024
9
Szpital Powiatowy w Sławnie
Sławno
03.11.2024
10
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Zakopane
14.12.2024
11
Powiatowe Centrum Zdrowia w Brzezinach sp. z o.o.
Brzeziny
05.04.2025
Our website is protected by DMC Firewall!