Trwają prace serwisowe, w razie problemów uniemożliwiających korzystanie z kursu prosimy o kontakt...

Certyfikat dla Szpitala Praskiego w Warszawie

25 marca 2019 Szpital Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie otrzymał Certyfikat „Dobre relacje z pacjentem”.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu

W dniu 11 lutego 2019 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre relacje z pacjentem” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu.

Projekt mógł być realizowany dzięki partnerskie współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Szpitala Powiatowego im. Władysława Biegańskiego w Iławie

W dniu 26 października 2018 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre relacje z pacjentem” dla Szpitala Powiatowego im. Władysława Biegańskiego w Iławie. Uroczystość odbyła się w sali konferencyjnej szpitala i wzięli w niej udział przedstawiciele kadry zarządzającej i personelu medycznego, którzy z uznaniem wypowiedzieli się o projekcie i jego rezultatach. Wyniki monitorowania relacji pomiędzy personelem medycznym a pacjentami poprawiły się o 10% dokładnie realizując wyznaczony cel.

Czytaj więcej...

Komunikacja w medycynie. Pacjent partnerem w procesie leczenia.

Komunikacja w relacji lekarz – pacjent, to temat, który w ostatnich latach jest przedmiotem wielu dyskusji. Jaki jest jej poziom w Polsce?

Zapraszamy do obejrzenia wideo

Certyfikat dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM w Warszawie

W dniu 30 lipca 2018 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre relacje z pacjentem” dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM  w Warszawie.

Projekt mógł być realizowany dzięki partnerskiej współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Szpitala Powiatowego im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu

W dniu 3 lipca 2018 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre relacje z pacjentem” dla Szpitala Powiatowego im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu.

Projekt mógł być realizowany dzięki partnerskiej współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Specjalistycznego Szpitala Ortopedyczno–Rehabilitacyjnego „Górka” w Busku-Zdroju

W dniu 12 grudnia 2017 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre relacje z pacjentem” dla Specjalistycznego Szpitala Ortopedyczno – Rehabilitacyjnego „Górka” w Busku-Zdroju. Wyniki monitorowania relacji pomiędzy personelem medycznym a pacjentami poprawiły się o 19% realizując cel który zakładał poprawę relacji o 10%.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu

W dniu 7 grudnia 2017 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre Relacje z Pacjentem” dla Szpitala Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu. Szpital z Wrocławia jako drugi w Polsce spełnił wymogi i otrzymał certyfikat. Wyniki monitorowania relacji pomiędzy personelem medycznym a pacjentami poprawiły się o 16% realizując cel, który zakładał poprawę relacji o 15%.

Czytaj więcej...

Certyfikat dla Szpitala św. Rocha w Ozimku

W dniu 27 października 2017 roku odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatu „Dobre Relacje z Pacjentem” dla Szpitala św. Rocha w Ozimku. Szpital w Ozimku jako pierwszy szpital w Polsce spełnił wszystkie wymagania regulaminu i otrzymał nasz certyfikat. Uroczystość odbyła się w sali konferencyjnej szpitala i wzięli w niej udział przedstawiciele kadry zarządzającej i personelu medycznego, którzy z uznaniem wypowiedzieli się o projekcie i jego rezultatach. Wyniki monitorowania relacji pomiędzy personelem medycznym a pacjentami poprawiły się o 15% realizując cel, który zakładał poprawę relacji o 10%.

Czytaj więcej...

Lepszy efekt terapeutyczny dzięki poprawie relacji Lekarz – Pacjent

Wywiad ukazał się w Puls Medycyny 2015 nr 10 (303), s. 26

Od sposobu komunikowania się lekarza z pacjentem zależy sukces leczenia. O praktycznym znaczeniu tej umiejętności oraz możliwościach jej opanowania rozmawiamy z prof. dr. hab. n. med. Marcinem Wojnarem, kierownikiem Katedry i Kliniki Psychiatrycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, współtwórcą portalu www.dobrerelacjezpacjentem.pl.

Pacjentowi, który ma dobre relacje z lekarzem, a co za tym idzie pozytywnie ocenia jego działania, znacznie rzadziej przyjdzie do głowy, aby takiego lekarza oskarżyć czy występować przeciwko szpitalowi do sądu lub rzecznika praw pacjenta, jeśli leczenie nie przyniesie pozytywnych efektów lub potoczy się nie po myśli pacjenta.

Czytaj więcej...

DMC Firewall is a Joomla Security extension!