Kursy e-learning
„Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem”
Szkolenie dla lekarzy, pielęgniarek i personelu mającego kontakt z pacjentami
Program:
- Komunikacja
- Typy pacjentów
- Schemat wizyty
- Zespól wypalenia zawodowego (ZWZ)
- Komunikacja w zespole medycznym
- Pacjent dziecko
- Rodzina pacjenta
- Pacjent onkologiczny
- Pacjent paliatywny
„Teleporada – budowanie relacji z pacjentem”
Szkolenie dla całego personelu placówki, mającego kontakt z pacjentem
Program:
- Proces terapeutyczny z uwzględnieniem Teleporady
- Kanały komunikacji
- Zespól placówki medycznej
- Rejestracja Telefoniczna pacjenta w starszym wieku
- POZ – Teleporada i wizyta stacjonarna – starszy pacjent z członkiem rodziny
- POZ – Rejestracja/Teleporada - pacjentka o obniżonym nastroju
- Techniczne aspekty videoporady – pacjentka z cukrzycą
- AOS – POZ – Rejestracja/Teleporada pacjenta onkologicznego
- Przychodnia przyszpitalna – Porada położnej
- POZ –Rejestracja i Teleporada – pacjentka z małym dzieckiem
Poradnik dla pacjenta:
UWAGA:
Placówki, które zakupią szkolenie, otrzymują „Poradnik dla pacjenta”, w wersji video, z licencją do wykorzystania na własnej stronie internetowej lub innych platformach skierowanych do pacjenta.
Istnieje możliwość personalizacji poradnika.
Koszt: 500,00 zł netto (dołożenie nazwy i logo placówki)
Oferta cenowa
„Zasady komunikacji…” dla personelu Szpitali, AOS, POZ
120
zł brutto
Cena indywidualna
„Teleporada” dla personelu AOS, POZ
60
zł brutto
Cena indywidualna
Pakiet „Zasady komunikacji + teleporada” dla personelu Szpitali, AOS, POZ
150
zł brutto
Cena indywidualna
Stawka VAT zwolniony (zw.) – w myśl zapisów Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r., art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c „Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień:§ 3. 1. Zwalnia się od podatku: 14) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane;”
Podstawą zastosowania stawki zw. jest złożenie stosownego oświadczenie przez płatnika.
23% VAT – każdy inny przypadek
Stacjonarne szkolenia, warsztaty
„Komunikacja kliniczna – Praktyczne aspekty budowania relacji z pacjentem”
Warsztat dla personelu medycznego
Program warsztatu:
- Lepszy efekt terapeutyczny dzięki poprawie relacji z pacjentem
- Symulacje postępowania w sytuacjach trudnych. Część 1
- Przerwa
- Symulacje postępowania w sytuacjach trudnych. Część 2
- Korzyści wynikające z nawiązania dobrych relacji z pacjentem oraz bariery na drodze do ich osiągnięcia.
Czas trwania warsztatu – 3 godziny.

„Rola kadry zarządzającej przy realizacji projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia”
Szkolenie dla kadry zarządzającej (dyrekcja, ordynatorzy, pielęgniarki oddziałowe, specjaliści ds. jakości)
Program szkolenia:
- Praktyczne aspekty świadczenia opieki skoncentrowanej na potrzebach pacjenta
- Wsparcie przez kadrę zarządzającą projektów poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia
- „PExD-Patient Experience Design” - zasady i cele ciągłego monitorowania doświadczeń pacjentów
- „Dobre relacje z pacjentem” – poprawa jakości bazująca na doświadczeniach pacjenta
Czas trwania szkolenia – 1.5 godziny.

„Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami”
Szkolenie dla personelu szpitala mającego kontakt z pacjentami
Program szkolenia:
- Postawy personelu podczas komunikacji.
- Symulacja postępowania z zachowaniem zasad savoir-vivre- część 1. Ćwiczenie i dyskusja
- Perspektywa pacjenta w trakcie komunikacji z personelem placówki leczniczej
- Symulacja postępowania z zachowaniem zasad savoir-vivre- część 2. Ćwiczenie i dyskusja
- Stworzenie przykładowej Karty Dobrych Praktyk komunikacji. Ćwiczenie i dyskusja
- Podsumowanie, korzyści wynikające z nawiązania dobrych relacji z pacjentem.
Czas trwania szkolenia – 3 godziny.
